مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:202021-05-09سياسي

هاشمی طبا: ظریف رای خوبی خواهد آورد/ بعید می دانم در انتخابات دوقطبی ایجاد شود


سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات پیشین ریاست جمهوری می گوید: من معتقدم اگر آقای ظریف برنامه داشته باشد، در انتخابات حاضر شود و آن بخش از جامعه در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکرده بودند به میدان بیایند ظریف رای خوبی خواهد آورد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه آرمان ملی نوشت: یک ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باقی است و همزمان با نهادهای اجرایی و نظارتی که مقدمات کار را برای برگزاری انتخاباتی مطلوب فراهم می کنند جریان های سیاسی فعالیت های انتخاباتی خود را با شدت بیشتری انجام می دهند.

اصولگرایان که همچنان سخنشان اجماع بر روی رییسی است و بنا دارند که در انتخابات در پیش صرفا از وی حمایت کنند، هرچند که برخی چهره های دیگر حاضر شوند.

از سوی دیگر اصلاح طلبان برنامه های 11 نامزد ریاست جمهوری را در جبهه اصلاحات بررسی کرده اند و در این میان 3 نفر یعنی محمد جواد ظریف، اسحاق جهانگیری و محمدرضا عارف برنامه ای ارائه نکرده اند تا ابهامات پیرامون حضور ظریف و جهانگیری در انتخابات همچنان ادامه داشته باشد.

این در حالی است که به اذعان قاطبه اصلاح طلبان اگر ظریف بپذیرد که در انتخابات حاضر شود اجماع اصلاح طلبان بر روی وی شکل خواهد گرفت و کمپین های حمایتی از وی برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا: ظریف رای خوبی خواهد آورد/ بعید می دانم در انتخابات دوقطبی ایجاد شود

هاشمی طبا: ظریف رای خوبی خواهد آورد/ بعید می دانم در انتخابات دوقطبی ایجاد شود