مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-09ورزشي

یوونتوس 0-3 میلان: بهترین پاس پیرلو به روسونری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان استفانو پیولی که سخت به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند، امشب دست به کار بزرگی زدند و با یک پیروزی پرگل در خانه یووه، - میلان در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3-0 یوونتوس را شکست داد و به رتبه سوم جدول سری آ صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان استفانو پیولی که سخت به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند، امشب دست به کار بزرگی زدند و با یک پیروزی پرگل در خانه یووه، شانس های شان برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را افزایش دادند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 14 بود که آدریان رابیو در محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع فرانک کسیه، دروازه روسونری را بسته نگه داشت.

چهار دقیقه بعد، روی همکاری سائلماکرز و چالهان اوغلو، این براهیم دیاز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه یووه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 30، روی ارسال کودرادو به تیر دوم، جورجو کیه لینی صاحب موقعیت شد اما در حالی که دوناروما خروج خوبی نداشت، کاپیتان یووه نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه اش را به بیرون زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوونتوس 0-3 میلان: بهترین پاس پیرلو به روسونری

یوونتوس 0-3 میلان: بهترین پاس پیرلو به روسونری