مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-09ورزشي

پاسخ منفی دوباره یوونتوس به بارسلونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان لاپورتا از بدو ورود به باشگاه بارسلونا در تلاش برای جذب بازیکنان بزرگ برای فصل بعد این تیم بوده، اما تا به حال که تلاش او برای خرید بازیکنانی چون نیمار و ماتیس دی لیخت ناکام بوده است.

- به نظر می رسد بارسلونا در تلاش دوباره برای جذب ماتیس دی لیخت، مدافع میانی و هلندی یوونتوس ناکام مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، خوان لاپورتا از بدو ورود به باشگاه بارسلونا در تلاش برای جذب بازیکنان بزرگ برای فصل بعد این تیم بوده، اما تا به حال که تلاش او برای خرید بازیکنانی چون نیمار و ماتیس دی لیخت ناکام بوده است.

البته بارسلونا دو سال پیش و در تابستان سال 2019 نیز همین روند را طی کرده و در آن مقطع نیز نتوانست رضایت ماتیس دی لیخت و البته مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی و ایتالیایی او را جلب بکند.

مدیران بارسلونا در آن مقطع قصد داشتند انتقال ماتیس دی لیخت را همزمان با پروسه جذب فرانکی دی یونگ هلندی که در تابستان همان سال با 65 میلیون پوند از آژاکس راهی نوکمپ شد نهایی سازند.

حالا نشریه آ.

اس مدعی شد در جریان مذاکرات دو باشگاه برای راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا، مدیران بارسلونا از همتای خود در یوونتوس در مورد شرایط جذب مدافع هلندی جویا شده اند، اما پاسخ مدیران بیانکونری با قاطعیت منف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ منفی دوباره یوونتوس به بارسلونا

پاسخ منفی دوباره یوونتوس به بارسلونا