مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-05-09اجتماعي

نحوه رعایت پروتکل ها در حوزه های امتحانی


دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات (ویژه امتحانات حضوری آموزش و پرورش) ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات (ویژه امتحانات حضوری آموزش و پرورش) ابلاغ شده است.

این پروتکل با هدف ایجاد محیطی ایمن برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونای جدید (کووید-19) بر پایە اصل فاصله گذاری اجتماعی با تأکید بر اقدامات هوشمند تهیه شده است.

البته هدف از تهیه این پروتکل، برگزاری ایمن امتحان های حضوری شامل امتحانات نهایی، المپیاد های علمی، امتحان ورودی مدارس استعداد درخشان و هرگونه امتحانی که نیاز به تجمع دانش آموزان، معلمن و کارکنان در مدت کوتاهی در مدارس یا محل های پیش بینی شده دارد، تدوین شده است.

* الزامات کلی با توجه به شرایط شیوع بیماریبرگزاری امتحان در حوزه های امتحانی و مراکز امتحان منوط به داشتن امکانات فنی و اجرایی کامل شامل موارد ذیل است:- برنامه مدون گندزدایی تمام سطوح دارای امکان تماس زیاد مانند تجهیزات، دستگیره درها، میز و صندلی، شیرآلات، نرده پله ها، پریز و کلید های برق و تمام وسایلی است که به طور عمومی و مشترک استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه رعایت پروتکل ها در حوزه های امتحانی

نحوه رعایت پروتکل ها در حوزه های امتحانی