مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-09اقتصادي

خشکسالی اهمیت مبارزه با آفات را دوچندان می کند


معاون توسعه مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به مبارزه با سن غلات در سطح 173 هزار هکتاری اعلام کرد که باید در راستای جلوگیری از خسارت آفات و بیماری ها مبارزه، - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان: خشکسالی اهمیت مبارزه با آفات را دوچندان می کند ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به مبارزه با سن غلات در سطح 173 هزار هکتاری اعلام کرد که باید در راستای جلوگیری از خسارت آفات و بیماری ها مبارزه، مراقبت و پیش آگاهی به موقع در اراضی کشاورزی صورت گیرد.

محمد پیشداد در اولین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد که در سال زراعی جاری 173 هزار هکتار مبارزه با سن مضر غلات در استان انجام شده است.

وی افزود که کاهش عملکرد محصول گندم به میزان 300 هزار تن به دلیل خشکسالی در کردستان پیش بینی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد که به دلیل طغیان ملخ بومی در پنج شهرستان سروآباد، مریوان، شویشه، کامیاران و بانه عملیات مبارزه در سطح 5 هزار و 200 هکتار از اراضی این شهرها اجرا شده است.

وی عنوان کرد که به دلیل حساسیت شهرستان سروآباد به لحاظ مقدار اراضی رها شده، با بسیج کلیه همکاران بخشهای مرتبط و کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی اهمیت مبارزه با آفات را دوچندان می کند

خشکسالی اهمیت مبارزه با آفات را دوچندان می کند