مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-09فناوري

رشد سهم بازار ایرانسل در سال کرونایی 99 و سقوط همراه اول و رایتل


مقایسه تغییرات سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه از ابتدا تا انتهای سال 1399، از روند مثبت و رو به رشد ایرانسل و کاهش سهم بازار همراه اول و رایتل حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، فصلنامه آماری شماره 36 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، شامل گزارش رسمی این سازمان از عملکرد اپراتورهای همراه در سه ماهه چهارم سال 1399، امکان مقایسه عملکرد این اپراتورها از ابتدا تا انتهای سال 1399 را برای کارشناسان فراهم کرده است.

شیوع گسترده بیماری کرونا در سال 1399، منجر به رشد شدید تقاضای مصرف دیتا برای مقاصدی مانند آموزش آنلاین مدارس و دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی، برگزاری جلسات آنلاین سازمان ها، نهادها و شرکت های خصوصی کوچک و بزرگ (حتی مجلس شورای اسلامی)، تحول بسیاری از کسب وکارها برای ارائه محصولات و خدمات خود در فضای آنلاین و حتی آنلاین شدن بسیاری از ارتباطات مختلف میان فردی در دوران قرنطینه و خانه نشینی و.

شد و در یک کلام، تقاضا برای خدمات اپراتورها را افزایش داد.

در همین حال، مقایسه تغییرات سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه از ابتدا تا انتهای سال 1399، بر اساس گزارش رسمی رگولاتوری، از روند مثبت و رو به رشد ایرانسل و کاهش سهم بازار همراه اول و رایتل در سال کرونایی 1399 حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سهم بازار ایرانسل در سال کرونایی 99 و سقوط همراه اول و رایتل

رشد سهم بازار ایرانسل در سال کرونایی 99 و سقوط همراه اول و رایتل