مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-09سياسي

30 هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه تاکنون 30 هزار نفر را در استان واکسینه کردیم و به عنوان پایلوت کشوری فاز سوم تزریق واکسن پاستور در کشور هستیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم عصر امروز در شورای اداری استان با حضور رییس قوه قضاییه اظهار کرد: اگر بخواهیم اپیدمی کرونا را به شکل گسترده در نظر بگیریم، بحران کرونا دو اتفاق را رقم زد یکی اینکه بشر را دوباره به خدا برگرداند و دومی اینکه بهداشت دنیا را یکسان کرد.

وی با بیان اینکه در پیک اول کرونا در همدان  425 نفر به این ویروس مبتلا شدند افزود: در پیک دوم 630 نفر، در پیک سوم یک هزار و 250 نفر و در پیک چهارم یک هزار و 450 نفر در استان مبتلا شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه همدان مرجعیت پزشکی غرب کشور را دارد افزود: 18 تا 25 درصد بیمارانی که در همدان درمان می شوند از استان های همجوار هستند و هیچ بیماری نبوده که خدمتی به او ارائه نشده باشد.

وی با تاکید بر اینکه این بیماری موج به موج تعییر می کند و استراتژی ما نیز باید تغییر کند بیان کرد: در طرح تحول نظام سلامت 140 تخت آی سی یو به بیمارستان های استان اضافه شد که در بحران کرونا به 290 تخت ای سی یو افزایش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شدند

30 هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شدند