مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-09اقتصادي

بسته سبد غذایی به مناسبت هفته هلال احمر در تفتان توزیع شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه 70بسته سبد غذایی بهداشتی به ارزش بیش از 455 میلیون ریال کرده که امروز بین نیازمندان شهرستان تفتان توزیع شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه 70بسته سبد غذایی بهداشتی به ارزش بیش از 455 میلیون ریال کرده که امروز بین نیازمندان شهرستان تفتان توزیع شد.

جلال هاشم زهی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران با هدف کاهش آلام نیازمندان نسبت به تامین بخشی از معیشت هموطنان نیازمند و متاثر از ویروس کرونا اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه طی ماه گذشته 555 سبد غذایی بین اهالی مناطق کم برخوردار دو شهرستان خاش و تفتان توزیع شده است، تصریح کرد: این بسته ها شامل اقلامی اعم از برنج، قند، چای، شکر، روغن، حبوبات، کنسروجات لوازم بهداشتی بوده است.

هاشم زهی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این جمعیت بیش از 625سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک های خیرین و داوطلبین تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته سبد غذایی به مناسبت هفته هلال احمر در تفتان توزیع شد

بسته سبد غذایی به مناسبت هفته هلال احمر در تفتان توزیع شد