مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-09اجتماعي

محدودیت های ترافیکی عید فطر در خراسان رضوی اعلام شد


رییس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال طرح منع تردد های برون شهری خبر داد و گفت: این طرح برای تمام شهرهای با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز از ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 12 شنبه هفته پیش رو به طور کامل اجرا می شود.

- حمیدرضا دهنوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص آخرین جزییات طرح منع تردد های درون شهری اظهار کرد: از روز سه شنبه ساعت 14 به طور کامل تمام ترددهای بین شهری ممنوع می شود و در تمام مسیرهای بین شهری با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز اجازه ورود خودرو داده نمی شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه اعمال این محدودیت ها تأثیر مثبت در بحث ترافیک و مسافرت های برون شهری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این محدودیت ها از ساعت 14 بعد از ظهر روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 12 روز شنبه هفته پیش رو  اجرا می شود.

وی تاکید کرد: خودروهایی که طی بازه زمانی گفته شده محدودیت های اعمال شده را رعایت نکنند در شهرهای با وضعیت قرمز به مبلغ 10 میلیون ریال و در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی با مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می شوند.

دهنوی تاکید کرد: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح از روز سه شنبه در تمام کشور به طور کامل  اجرا می شود و یقینا تمام خودروهای متخلف از طرح مذکور مورد اعمال قانون قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی عید فطر در خراسان رضوی اعلام شد

محدودیت های ترافیکی عید فطر در خراسان رضوی اعلام شد