مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-09اقتصادي

توزیع بسته های معیشتی در مناطق اهل سنت نشین هرمزگان


رییس کمیته امداد بستک از توزیع 375 بسته معیشتی بین خانواده های ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد توسط موسسه خیریه سلمان فارسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد رستمی زاده اظهار کرد: به همت موسسه خیریه سلمان فارسی، تعداد 375 بسته معیشتی به ارزش بیش از 157 میلیون تومان  بین خانواده های ایتام و محسنین در منطقه فرامرزان شهرستان بستک توزیع شد.

رستمی زاده افزود: ارزش هر بسته معیشتی 420 هزار تومان می باشد و هر بسته شامل: برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، قندو شکر، کنسرو و شیر بوده که توسط مددکاران این نهاد با رعایت پروتکلها ی بهداشتی بین خانواده های ایتام و محسنین این نهاد توزیع شده است.

رییس کمیته امداد بستک از زحمات رییس موسسه خیریه سلمان فارسی نسبت به امور نیازمندان به ویژه خانواده های ایتام تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: خدمات کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی خانواده های نیازمند و با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان ارائه می شود.

شایسته ذکر است در حال حاضر  سه هزار و 526 خانواده تحت حمایت کمیته امداد بستک هستند که از خدمات این نهاد بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی در مناطق اهل سنت نشین هرمزگان

توزیع بسته های معیشتی در مناطق اهل سنت نشین هرمزگان