مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-09اقتصادي

لزوم تشکیل اتحادیه عرضه کنندگان دام زنده در فیروزآباد


فرماندار فیروزآباد در این بازدید میدانی از محل عرضه دام زنده خواستار ایجاد و تشکیل اتحادیه عرضه کنندگان دام زنده در شهرستان فیروزآباد شد.

-  حسین آرگیو طی بازدید از میدان دام فعلی فیروزآباد در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت:  محل عرضه دام زنده در فیروزآباد غیراستاندارد بوده و هیچ گونه امکاناتی ندارد که در تلاشیم با ساماندهی فعالان خرید و فروش دام زنده در این شهرستان،  میدان عرضه دام مجهز در اختیار فعالین عرضه دام قرار گیرد.

وی افزود: این طرح با هدف ساماندهی عرضه کنندگان دام زنده، جهت جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک دام و انسان اجرا خواهد شد.

فرماندار فیروزآباد در این بازدید میدانی خواستار ایجاد و تشکیل اتحادیه عرضه کنندگان دام در شهرستان فیروزآباد شد و بیان داشت: ایجاد اتحادیه عرضه کنندگان دام زنده موجب می شود با مشورت و تجربه عرضه کنندگان این حوزه، محیطی مناسب و مجهز با شرایط قانونی به عنوان میدان دام اجرا و با مشورت این  اتحادیه عرضه کنندگان دام ساماندهی شوند.

  آرگیو با اشاره به نبود میدان عرضه دام زنده مجهز، در شأن فیروزآباد گفـت: میدان دام یکی از ضروریات شهر می باشد که باید با مطالعه و به صورت کارشناسی شده طبق ضوابط و شرایط خاص دام و طیور اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل اتحادیه عرضه کنندگان دام زنده در فیروزآباد

لزوم تشکیل اتحادیه عرضه کنندگان دام زنده در فیروزآباد