مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-09بين الملل

رمزگشایی از ریشه رخدادهای امنیتی زنجیره ای در اسراییل


شواهد نشان می دهد که آتش سوزی مهیب امروز یکشنبه در منطقه امنیتی صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی بخش دیگری از زنجیره در حال گسترش بحران های امنیتی این رژیم است که انتظار تداوم و فزونی یافتن ابعاد و گستره آن کاملا قابل پیش بینی است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی ساعتی قبل از آتش سوزی مهیبی در حوالی کارخانه صنایع دفاعی ارتش اسراییل در منطقه رافائل واقع در شمال غربی حیفا خبر داده اند.

  رسانه صهیونیستی هاآرتص با ارائه گزارشی از این آتش سوزی مهیب نوشت: آتش سوزی ها در مجاورت کارخانه تسلیحات دفاعی موسسه دیوید در رافائل رخ داده است.

بر اساس این گزارش؛ به دلیل  گستردگی آتش سوزی، تردد قطارها از ایستگاه حیفا به شمال سرزمین های اشغالی متوقف شده است.

هاآرتص گزارش داده است که آتش سوزی وسیع امروز یکشنبه در مناطق مختلفی بین محله های نوه گانیم در کریات یم در حال گسترش است و آتش نشانان در حال تلاش برای اطفای حریق هستند.

  این رخداد که در منطقه ای امنیتی و کاملا حفاظت شده به وقوع پیوسته در ادامه حوادث زنجیره ای که طی کمتر از یک ماه گذشته در سرزمین های اشغالی رخ داده، ضمن آنکه از ضعف شدید سیستم های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر می دهد سوالات جدی در مورد منشاء و دلایل وقوع این حوادث ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از ریشه رخدادهای امنیتی زنجیره ای در اسراییل

رمزگشایی از ریشه رخدادهای امنیتی زنجیره ای در اسراییل