مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-09بين الملل

واکنش اقلیم کردستان به خبردخالت درترورسردارسلیمانی


در پی انتشار خبری مبنی بر دخالت اقلیم کردستان در ترور سردار سپهپد شهید سلیمانی، دفتر مبارزه با تروریسم اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه ای دخالت و شرکت نیروهای کُرد در ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، منابع رسانه ای اقلیم کردستان عراق گزارش دادند که دفتر مبارزه با تروریسم اتحادیه میهنی کردستان عراق در این بیانیه مشارکت در ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سردارسپهپد شهید قاسم سلیمانی، در حمله هوایی آمریکا در اوایل سال گذشته میلادی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد را تکذیب کرد.

سخنگوی این دفتر در بیانیه ای که به پایگاه خبری شفق نیوز ارسال کرد، آورده است: گزارش منتشر شده که به طور غیرمستقیم شماری از افسران کرد را در ترور ژنرال قاسم سلیمانی متهم کرد و از طرف دیگر در آن نام دفتر مبارزه با تروریسم در اقلیم کردستان ذکر شده بود، نادرست است و صحت ندارد.

وی که به نامش اشاره نشده است، تاکید کرد که ما به طور قاطع مشارکت نیروهای ضد تروریسم اقلیم کردستان عراق را رد می کنیم.

سخنگوی دفتر مبارزه با تروریسم اتحادیه مهینی کردستان عراق افزود که سردار قاسم سلیمانی دوست صمیمی و همراه مام جلال (جلال طالبانی) در نبرد با تروریسم و ​​در سنگرهای جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اقلیم کردستان به خبردخالت درترورسردارسلیمانی

واکنش اقلیم کردستان به خبردخالت درترورسردارسلیمانی