مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-09پزشكي

واکسیناسیون بیش از 3000 نفر در نوشهر


رییس شبکه بهداشت و درمان نوشهر با اشاره به واکسیناسیون گروه هدف و افراد بالای 80 سال نوشهری گفت: تاکنون 3100 نفر از کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص و افراد بالای 80 سال در نوشهر واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رحیم سیدپور در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهبود وضعیت نوشهر به لحاظ تعداد مبتلایان و کاهش روند ابتلا به کووید 19 اظهار کرد: با تلاش کادر درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و بخصوص کارکنان و صنوف مختلف در این شهرستان، شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا هستیم به طوری که در حال حاضر وضعیت نوشهر از قرمز به نارنجی تبدیل شده است و امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان و مسافران را در ایام نوروز نامناسب عنوان کرد و گفت: با توجه به به اینکه با عادی انگاری این بیماری خطرناک رعایت پروتکل های بهداشتی به 40 درصد رسیده بود روند مبتلایان از ایم نوروز هر روز در حال افزایش بود به طوری که تعداد مبتلایان بستری در چند روز پس از نوروز در یک روز حتی به 27 نفر هم رسیده بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر د ادامه به وضعیت واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: شهرستان نوشهر نیز همانند سایر شهرستانهای کشور واکسیناسیون کادر درمان خود را از اسفند ماه 99 آغاز کرد و در حال حاضر بیش از 90 درصد کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 3000 نفر در نوشهر

واکسیناسیون بیش از 3000 نفر در نوشهر