مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-09اجتماعي

کیفیت هوای یزد در وضعیت هشدار/ میزان غلظت ذرات معلق 10 برابر حد مجاز است


کارشناس پایش محیط زیست استان یزد با اشاره به وضعیت جوی استان یزد در چند روز گذشته و تداوم آن تا امروز گفت: کیفیت هوای یزد در وضعیت هشدار قرار دارد.

- سیدمصطفی میرزاده در گفت ­وگو با خبرنگار فارس از یزد، با تاکید بر این که هوای امروز یزد برای همه گروه ها ناسالم است اظهار کرد: ورود متناوب سامانه ناپایدار جوی به استان همچنین وزش باد شدید در اقصی نقاط استان کویری یزد موجب شده تا در اغلب مناطق وقوع گرد و غبار را شاهد باشیم که این موضوع برای همه گروه ­ها تاثیرات منفی تنفسی خواهد داشت.

وی با بیان این که وجود ذرات معلق ناشی از ورود سامانه ناپایدار جوی به استان از شب گذشته تاکنون میزان غلظت ذرات معلق در هوا را افزایش داده عنوان کرد: از ساعت 23 دیشب، ورود سامانه ناپایدار جوی ذرات معلق در هوا را به بیش از 10 برابر حد مجاز رساند.

کارشناس پایش محیط زیست استان یزد با اشاره به اطلاعات دریافتی از ایستگاه­ های سنجش کیفیت هوا مستقر در مناطق بیان کرد: هم اکنون کیفیت هوا در شهر یزد در وضعیت هشدار قرار دارد و به ویژه برای افراد حساس خطرناک است.

وی با تاکید بر این که این وضعیت پایدار نیست و با مرور زمان روند کاهشی داشته افزود: بر اساس پیش­ بینی سازمان هواشناسی تا پایان امروز به طور کامل برطرف خواهد شد و به شرایط عادی برمی ­گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای یزد در وضعیت هشدار/ میزان غلظت ذرات معلق 10 برابر حد مجاز است

کیفیت هوای یزد در وضعیت هشدار/ میزان غلظت ذرات معلق 10 برابر حد مجاز است