مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-09بين الملل

کارشناسان اسراییلی: سیاست اشتباه ارتش اغلب نگران کننده است


کارشناسان رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینی ها و گروه های مقاومت فلسطین شکست خورده است.

- کارشناسان رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینی ها و گروه های مقاومت فلسطین شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم، یوآو لیمور ، تحلیلگر نظامی صهیونیستی با انتشار یادداشتی در روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم اظهار کرد که حملات مسلح اخیر در کرانه باختری و پرتاب موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی بدین معنا است که تلاش های ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از موج جدید عملیات نظامی فلسطینی ها بی نتیجه بوده اند.

وی ادامه داد: ارتش اسراییل در این هفته طبق معمول اقدامات تاکتیکی و استراتژیکی را انجام می دهد و این در حالی است که جنبش حماس به دنبال راهی برای نگه داشتن نام خود در عناوین خبری است.

حماس به خوبی می داند که قدس یک موضوع کاملاً متفاوت است و شور مذهبی در ماه رمضان افزایش می یابد.

در ادامه این یادداشت آمده است: ارتش اسراییل برای احتمال ازسرگیری درگیری در غزه آماده می شود و عملیات های مسلحانه و مردمی فلسطینی ها به دنبال اتفاقات قدس افزایش می یابد و به همین دلیل ارتش اسراییل تصمیم به تجهیز نیروهایش گرفته است؛ چراکه منطقه با پایان رمضان به حد انفجار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان اسراییلی: سیاست اشتباه ارتش اغلب نگران کننده است

کارشناسان اسراییلی: سیاست اشتباه ارتش اغلب نگران کننده است