مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-09بين الملل

طرح رهبر طالبان برای آینده بدون تروریست افغانستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مولوی هبت الله آخوندزاده رهبر طالبان با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن عید فطر بدون اعلام آتش بس در ایام عید، - رهبر طالبان بدون اعلام آتش بس به مناسبت عید فطر خواستار اجرای کامل توافقنامه قطر شد و هشدار داد که مسئولیت عدم تعهد آمریکا به این توافق با آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مولوی هبت الله آخوندزاده رهبر طالبان با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن عید فطر بدون اعلام آتش بس در ایام عید، با اشاره به خروج نیرو های خارجی از افغانستان گفت که کشور در آستانه آزادی و استقلال قرار دارد و جهاد 20 ساله نزدیک است به ثمر برسد .

وی با تاکید بر موضع این گروه برای ایجاد یک نظام خالص اسلامی در افغانستان اظهارداشت: ما به همه ملت خود اطمینان می دهیم که پس از پایان اشغال، چنان نظام افغان شمول اسلامی به میان خواهد آمد که تمام اقشار کشور به مبنای اهلیت و استعداد خود در آن جا داشته باشد .

رهبر طالبان در ادامه نیز با درخواست پیوستن دیگر جناح ها به این گروه تاکید کرد: بر افغان های ایستاده در طرف مقابل یکبار دیگر صدا می کنم که دیگر هیچگونه تلاشی برای ادامه جنگ نکنند، این کشور خانه مشترک همه افغان هاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رهبر طالبان برای آینده بدون تروریست افغانستان

طرح رهبر طالبان برای آینده بدون تروریست افغانستان