مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-09اقتصادي

رشد اعتبارات خراسان شمالی در بودجه سال 1400


استاندار خراسان شمالی از رشد اعتبارات استان در بودجه سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه ای استان از 256میلیارد تومان در سال گذشته امسال به 416میلیارد تومان افزایش یافته که در رتبه چهارم کشوری به لحاظ رشد قرار داریم.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از رشد اعتبارات استان در بودجه سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه ای استان از 256میلیارد تومان در سال گذشته امسال به 416میلیارد تومان افزایش یافته که در رتبه چهارم کشوری به لحاظ رشد قرار داریم.

محمدعلی شجاعی در دومین شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود:همچنین اعتبارات حوزه تملک و دارایی سال گذشته از 580میلیارد تومان به 1877میلیارد تومان افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: با دستور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور ؛ 120میلیارد تومان اعتبار باقی مانده از سفر رییس جمهور به استان در هفته جاری تخصیص 100درصد می یابد.

وی افزود: باید اتمام پروژه های اولویت دار و مصوبات سفرهای شهرستانی در تمام شهرستانها در دستور کار قرار گیرد تا مردم سریع تر از منافع آن بهره مند شوند لذا تعریف پروژه جدید ممنوع است.

شجاعی با بیان اینکه بارها از حوزه کشاورزی به عنوان پیشران اقتصادی استان یاد شده؛ تصریح کرد: اجازه جابه جایی پروژه ها را نداریم زیرا سر فصل اصلی و مزیت نسبی شهرستان ها به ویژه حوزه کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اعتبارات خراسان شمالی در بودجه سال 1400

رشد اعتبارات خراسان شمالی در بودجه سال 1400