مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-09حوادث

290 سارق ساختمان های نیمه کاره در مازندران دستگیر شدند


رییس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از دستگیری 290 سارق ساختمان های نیمه کاره و در دست احداث در استان خبر داد.

- ، سرهنگ سید محسن جعفری از دستگیری 290 سارق ساختمان های در دست احداث و نیمه کاره و کشف 384 فقره سرقت توسط مأموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان خبر داد.

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان با تلاش شبانه روزی و با شناسایی نقاط مستعد جرم و اجرای گشت های هدفمند و طرح های پیشگیرانه موفق به دستگیری 290 سارق و ساختمان های نیمه کاره و کشف 384 فقره سرقت از ابتدای سال تا کنون شدند.

وی همچنین از افزایش 26 درصدی کشفیات سرقت ساختمان های نیمه کاره نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در حوزه دستگیری نیز شاهد رشد 16 درصدی بوده ایم.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه 24 درصد سرقت اماکن خصوصی مربوط به ساختمان های در دست احداث و نیمه کاره است، خاطر نشان کرد: لازم است پیمانکاران ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیس، نسبت به گماردن نگهبان، تجهیزات بازدارنده و دوربین های مداربسته اقدام تا فرصت ارتکاب جرم برای سارقین کاهش یابد.

رییس پلیس پیشگیری استان در پایان از شهروندان، خواست: گزارش موارد مشکوک به سرقت را جز وظایف شهروندی خود به شمار آورده و مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

290 سارق ساختمان های نیمه کاره در مازندران دستگیر شدند

290 سارق ساختمان های نیمه کاره در مازندران دستگیر شدند