مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-09سياسي

تصویب ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین شروع کار است، نه غایت نهایی


تصویب ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین شروع کار است، نه غایت نهایی و بهره مندی از مواهب این مصوبه، مشروط به سعی و کوشش مسئولین و خواست و همراهی مردم منطقه خواهد بود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: تصویب ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین شروع کار است، نه غایت نهایی و بهره مندی از مواهب این مصوبه، مشروط به سعی و کوشش مسئولین و خواست و همراهی مردم منطقه خواهد بود.

کیوان کاشفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سرانجام پس از حدود پنج سال پیگیری ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین به همراه شش منطقه دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید، گفت: تصویب این منطقه خبری خوب برای توسعه استان است و باید از تمام افرادی که پیگیری و رایزنی فراوان در تصویب آن داشته اند قدردانی کرد.

اهمیت این امر زمانی بیشتر احساس می شود که به یاد آوریم در طرح اولیه پیشنهادی نامی از قصرشیرین در بین مناطق جدید دیده نمی شد که پافشاری نمایندگان مجلس و استاندار باعث الحاق این منطقه به شش نقطه پیشنهادی اولیه شد.

وی ادامه داد: سوالی که هم اکنون مطرح است اینکه این مصوبه به چه میزان بر توسعه استان و خصوصا شهرستانهای غرب استان تاثیر خواهد داشت و آیا به صرف بهره مند شدن قصرشیرین از تسهیلات قوانین مناطق آزاد، سرمایه گذاری، تولید و تجارت در منطقه شکوفا خواهد شد و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین شروع کار است، نه غایت نهایی

تصویب ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین شروع کار است، نه غایت نهایی