مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-09اقتصادي

خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان کردستان34 میلیارد تومان کمک کردند


مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: خیرین سلامت از سال گذشته تاکنون بالغ بر 34 میلیارد و 168 میلیون تومان در راستای ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و تأمین تجهیزات و ملزومات مصرفی بخش سلامت در اپیدمی کرونا به دانشگاه کمک کرده اند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: خیرین سلامت از سال گذشته تاکنون بالغ بر 34 میلیارد و 168 میلیون تومان در راستای ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و تأمین تجهیزات و ملزومات مصرفی بخش سلامت در اپیدمی کرونا به دانشگاه کمک کرده اند.

مهدی علی مسیمر امروز(19 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 400 خیر نوع دوست نیک اندیش در حوزه سلامت با مجمع همکاری و مشارکت فعال داشته اند، اظهار کرد: خیرین نیکوکار منشاء خدمات ارزشمندی هستند و در فرهنگ سازی و نقش آفرینی در گسترش ارائه خدمات به بخش سلامت صحنه های بی نظیری را خلق کرده اند.

وی با بیان اینکه خیرین سلامت از سال گذشته تاکنون بالغ بر 34 میلیارد و 168 میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک کرده اند، افزود: از این مقدار مبلغ 15 میلیارد و 168 میلیون تومان در راستای حمایت از کارکنان و بیماران مبتلا به کروناو 19 میلیارد تومان جهت ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و خرید دستگاه ها، تجهیزات و ملزومات پزشکی به دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان کردستان34 میلیارد تومان کمک کردند

خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان کردستان34 میلیارد تومان کمک کردند