مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-09اقتصادي

افتتاح 81 طرح کشاورزی در همدان/ 49 واحد تولیدی راکد احیا شد


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی همدان از افتتاح 81 طرح کشاورزی با 226 میلیارد تومان سرمایه گذاری خبر داد و گفت: سال گذشته 49 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت که عمده مشکل آنها تملک بانک ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا شهسواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 81 طرح کشاورزی با 226 میلیارد تومان سرمایه گذاری در سال جاری افتتاح خواهد شد اظهار کرد: با افتتاح این طرح ها 2 هزار و 263  اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 150 واحد قابل بهره برداری در استان در حال پیگیری است افزود: 790 فقره جواز تأسیس فعال در بخش کشاورزی در حال ساخت و ساز است به طوری که 419 فقره جواز تأسیس بالای 20 درصد و 175 طرح بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: اکثر واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی استان با ظرفیت خوبی فعال هستند اگرچه موانعی چون  مسائل مالی، سرمایه در گردش، کمبود بازار و مشکلات مدیریتی  باعث شده برخی از واحدهای تولیدی با ظرفیت کمتری کار کنند.

وی به اهمیت احیای واحدهای تولیدی راکدی که قابلیت بازگشت به تولید دارند اشاره کرد و متذکر شد: سال گذشته 49 واحد تولیدی در بخش کشاورزی به چرخه تولید بازگشت که عمده مشکل این واحدها تملک بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 81 طرح کشاورزی در همدان/ 49 واحد تولیدی راکد احیا شد

افتتاح 81 طرح کشاورزی در همدان/ 49 واحد تولیدی راکد احیا شد