مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-09سياسي

نصب 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در سراسر کشور


رییس سازمان تبلیغات اسلامی تبیین حقایق قرآنی را محور فعالیت های این سازمان در ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در سراسر کشور نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی هفت توصیه فرمودند و ما باید از منظر قرآنی به این توصیه ها عمل کنیم.

اذعان داشت: بنا بر فرمایشات رهبری، ریشه ای ترین نوع جهاد، امید است و باید بپذیریم که اولویت نهادهای فرهنگی و انقلابی نشر امید در بستر جامعه است.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: امسال برای اولین بار تمام بخش های سازمان تبلیغات اسلامی به فرماندهی دارالقرآن در ماه رمضان بسیج شدند تا تبیین حقایق قرآنی محور قرار گیرد و امروز با کمک شهرداری ها و به همت دارالقرآن بیش از 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در کشور زینت بخش چشم های مردم ایران است.

حجت الاسلام اخوان: سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع گفتمان قرآنی تمام بخش های خود را برای پیشبرد ظرفیت های قرآنی کشور بسیج کرده است اما تا رسیدن به قله های مطلوب، فاصله زیادی داریم در ادامه حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نگاه به انقلاب اسلامی از منظرهای مختلف در جوامع امروز قابل بررسی است ادامه داد: در زمان طاغوت، دشمن ما رژیم شاهنشاهی بود و امروز دشمن ما طاغوت بزرگ یعنی آمریکاست که سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در سراسر کشور

نصب 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در سراسر کشور