مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-09فناوري

هدیه 20 گیگابایتی ایرانسل برای اساتید حوزه و دانشگاه فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این بسته هدیه، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با توجه به درخواست استادان حوزه و دانشگاه، - بسته هدیه اینترنت 20 گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه با قابلیت استفاده و اعتبار سه ماه از زمان فعال سازی، فعال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این بسته هدیه، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با توجه به درخواست استادان حوزه و دانشگاه، با هدف تسهیل در فرایند های آموزش آنلاین در روز های همه گیری بیماری کرونا، بر روی حساب آنان فعال شده است.

این بسته، با اعتبار سه ماه از زمان فعال سازی، قابل استفاده است.

پیش از این، ایرانسل در زمان آغاز سال تحصیلی نیز، بسته اینترنت هدیه 120 گیگابایتی را برای استادان حوزه و دانشگاه فعال کرده بود.

بسته 20 گیگابایتی فعلی، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر روی حساب استادان حوزه و دانشگاه مشترک ایرانسل، فعال شده و در دسترس آنان قرار گرفته است.

ایرانسل با آغاز شیوع بیماری کرونا در ایران در سال 1398 و نیز در سال 1399، هدایای اینترنت رایگان مختلفی را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، خبرنگاران و مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت خود نیز اختصاص داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه 20 گیگابایتی ایرانسل برای اساتید حوزه و دانشگاه فعال شد

هدیه 20 گیگابایتی ایرانسل برای اساتید حوزه و دانشگاه فعال شد