مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-09دانش

مهندسی معماری و عمران از دانشگاه تا بازار کار


همه رشته های تجصیلی دانشگاهی نیاز به گذراندن واحدهای عملی دارد تا با قرار گرفتن دانش آموخته در شرایط ویژه ای برای انجام کار هم با شغل مربوط به رشته تحصیلی خود ارتباط عمیقی برقرار می کند و هم از محیط تئوری واحد های درسی خارج شده و به مرور زمان و کسب تجربه متوجه می شود که در هر موقعیتی که عکس العملی از خود نشان دهد.

دانشجویان رشته های معماری و عمران اگر چه واحد های عملی متعددی را در دوران تحصیلات اکادمیک خود می گذرانند اما به هیچ عنوان این دوران قابل مقایسه با زمانی که فرد از نزدیک در کارگاه عملی قرار گرفته و خود به تنهایی همه امورات مربوط به ساخت و ساز را انجام می دهد، نیست.

عرفان یکی از دانش آموختگان رشته مهندسی عمران از یکی از دانشگاه های تهران است و مدت هاست که فارغ التحصیل شده و مشغول به کار است.

او می گوید: زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم همواره فکر می کردم که محیط کار هم همانند واحدهای عملی که در دانشگاه گذراندن و نمره عالی در آن گرفته ام، است.

غافل از اینکه اینجا باید به معنای واقعی در ساخت پروژه ای بزرگ که مسئولیت آن به من سپرده شده، کار کنم و هیچ خطایی از من پذیرفته نیست.

در این باره حسن بختیاری عضو هیات مدیره شرکت تعاونی و انبوه سازی مسکن مروارید شرق فاخر با اشاره به لزوم کسب تجربه در کار عملیاتی و مهارتی در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسی معماری و عمران از دانشگاه تا بازار کار

مهندسی معماری و عمران از دانشگاه تا بازار کار