مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-09پزشكي

تغییر سبک زندگی چه تأثیری بر سلامتی ما خواهد داشت؟


بیش از یک سال است که جهان درگیر همه گیری گسترده کرونا است و در این مدت به منظور پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ و میرهای ناشی از آن، استفاده از مواد ضد عفونی کننده و ماسک رواج بیشتری یافته و محدودیت های شدید تردد، - ایسنا/اصفهان بیش از یک سال است که جهان درگیر همه گیری گسترده کرونا است و در این مدت به منظور پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ و میرهای ناشی از آن، استفاده از مواد ضد عفونی کننده و ماسک رواج بیشتری یافته و محدودیت های شدید تردد، قرنطینه و حفظ فاصله فیزیکی به شیوه سختگیرانه ای رعایت می شود، اما این تغییرات سبک زندگی چه تأثیری در سلامتی ما خواهد داشت؟ در مقاله ای که در وبسایت مدیکال نیوز منتشر شده، تاثیر زندگی با حفظ فاصله اجتماعی بر سیستم ایمنی بدن بزرگسالان، کودکان و نوزادان طی همه گیری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس، تا زمانی که فرد به بزرگسالی می رسد، سیستم ایمنی بدن او در معرض باکتری ها و ویروس های زیادی قرار می گیرد و بدن می آموزد چطور با این عوامل رو به رو شود و در نهایت قادر به حمله به این مهاجمان می شود.

به همین دلیل در مورد بزرگسالان، سیستم ایمنی بدن قبلاً یاد گرفته که چگونه این میکروب ها را نابود کند و حتی در پی قرنطینه های طولانی مدت نیز این را فراموش نخواهد کرد، اما در مورد کودکان کوچک تر که سیستم ایمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سبک زندگی چه تأثیری بر سلامتی ما خواهد داشت؟

تغییر سبک زندگی چه تأثیری بر سلامتی ما خواهد داشت؟