مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-09سياسي

غصب فلسطین مقدمه تسخیر کشورهای اسلامی است


صهیونیست های غاصب بسیار بلند پرواز بوده و در حالی بهانه امروز آنان فلسطین است که پس از آن به تصرف سایر کشورهای اسلامی خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام میثم تارم شامگاه شنبه در همیاش وحدت و مقاومت علمای شیعه و سنی در جزیره قشم اظهار داشت: دشمن در سایه اختلاف ایجاد شده در بین مسلمانان توانسته فلسطین که پاره تن اسلام است مردم مظلوم فلسطین را به طرز فجیع مورد ظلم و کشتار قرار دهد.

وی افزود: عامل این ظلم، موفقیت استکیار و صهیونیست ها در ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان و دور شدن جامعه اسلامی از امت واحده است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: در سایه این اختلاف، صهیونیست های غاصب می دانند که می توانند ظلم و تجاوز خود را بیش از پی ادامه دهند.

حجت الاسلام تارم ادامه داد:  وحدت مسلمانان در برابر دشمن، زمینه کسب کمترین موفقیت را برای آنان مسدود ساخته و امت اسلامی را به جایگاه واقعی خود می رساند.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) در ابتکاری، آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و بیانگر آن است که قدس یک مسئله عربی و قومیتی نبوده بلکه مسئله ای اسلامی و مقدس است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: فارغ از تمامی مبانی عقایدی نظیر حمایت از مظلومان، بحث اسلامی بودن سرزمین قدس که مهد انبیای الهی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غصب فلسطین مقدمه تسخیر کشورهای اسلامی است

غصب فلسطین مقدمه تسخیر کشورهای اسلامی است