مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-09سياسي

فردی که در مبانی نظام شبهه دارد، نمی تواند مسئول مذاکرات باشد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهارات «ظریف» را تاسف برانگیز خواند و گفت: این سوال بزرگ مطرح است که کسی که در مبانی استراتژیک نظام شبهه دارد چگونه می تواند رییس تیم مذاکره کننده باشد.

- ، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی سیدغنی نظری در اخطار قانون اساسی طبق اصل 184 قانون اساسی، گفت: نمایندگان طبق قانون اساسی می توانند در تمام امور اظهار نظر کنند، اظهارات ظریف دشمن شاد کن و به تعبیر رهبر انقلاب مایه تاسف بود.

وی افزود: این خطا غیرقابل بخشش است و انتظار داشتیم در اولین جلسه مجلس وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان نسبت به اظهاراتش در صحن علنی حاضر شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در ادامه در تذکر آیین نامه ای، گفت: مجمع تشخیص مصلحت مرجع رسیدگی به اختلافات مجلس و شورای نگهبان است، متاسفانه امروز به مرکزی برای قانون گذاری تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه اختیارات مجمع خلاف قانون است،اظهار داشت: اختلاف نظر شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه مناطق آزاد به مجمع تشخیص ارسال شد.

اما مجمع در مصوبات مجلس دست برده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در مصوبه مجلس در استان اردبیل چهار منطقه به عنوان منطقه آزاد و خلخال به عنوان منطقه ویژه اقتصادی مطرح بود اما مجمع این ماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردی که در مبانی نظام شبهه دارد، نمی تواند مسئول مذاکرات باشد

فردی که در مبانی نظام شبهه دارد، نمی تواند مسئول مذاکرات باشد