مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-09پزشكي

واکسیناسیون بیش از یک هزار سالمند بالای 80سال در گچساران


معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار سالمند بالای 80 سال در شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده است.

- عباس باشتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون کووید_19 تاکنون چهار هزار و 969 دوز واکسن به شهرستان گچساران اختصاص یافت.

 وی با بیان اینکه این میزان واکسن در فاز یک و 2 به گچساران تخصیص داده شد، گفت:  در فاز یک و 2 تزریق واکسن کرونا تا کنون  تعداد 3 هزار و 572 دوز واکسن  به جامعه هدف از جمله کادر بهداشت و درمان، پاکبنان، بیماران خاص و سالمندان بالای 80 سال تزریق شد.

 معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد: در فاز نخست تزریق واکسن کرونا تعداد 2 هزار و 306 دوز واکسن  وویژه کادر بهداشت و درمان به عنوان گروه هدف در گچساران تزریق شده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: این میزان واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان، نظام پزشکی و  اورژانس تزریق شده است.

 باشتی تصریح  کرد: هم اینک تمامی کارکنان، پزشکان متخصص، پرستاران بخش کرونا، آی سی یو و سی سی یو در گچساران علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

 وی در ادامه به آغاز مرحله 2 تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 80 سال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار سالمند بالای 80 سال  در شهرستان واکسن کرونا را دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از یک هزار سالمند بالای 80سال در گچساران

واکسیناسیون بیش از یک هزار سالمند بالای 80سال در گچساران