مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-09فرهنگي

ترجمه «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» نقدوبررسی می شود


نشست نقد و بررسی ترجمه مجموعه 8 جلدی «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» با حضور کلر ژوبرت، ظهر امروز در فضای مجازی برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست مجازی نقد و بررسی ترجمه مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی اثر کلر ژوبرت به زبان ترکی استانبولی، ظهر امروز یکشنبه 19 اردیبهشت، به صورت زنده در فضای مجازی برگزار می شود.

این برنامه همزمان با ماه مبارک رمضان، توسط بخش بین الملل خانه کتاب و ادبیات ایران، برگزار می شود و در آن، طیفور اسن مدیر انتشارات نار در ترکیه، کلر ژوبرت (نویسنده اثر، میلاد سلمانی مترجم و سید احمد میرزاده معاون تولید انتشارات به نشر سخنرانی می کنند.

کلر ژوبرت نویسنده مسلمان فرانسوی، در این مجموعه 8 جلدی داستان های قرآنی، در راستای دغدغه های خود برای آشنا کردن کودکان با مفاهیم قرآن کریم همچون امانت داری، هدفمندی آفرینش، راستگویی، توبه، خوب حرف زدن با دیگران، انفاق و آثار آن در زندگی و بدگویی نکردن از دیگران، قصه هایی را بر اساس آیات قرآن طراحی کرده و آن ها را تصویرگری نیز کرده است.

تازه چه خبر ، ماجرای سیب قرمز ، کیک امانتی ، مسابقه کوفته پزی ، که این طور ، شلوپی ، راز پاپاپا و آش آشتی کنان عناوین این مجموعه هشت جلدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» نقدوبررسی می شود

ترجمه «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» نقدوبررسی می شود