مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-09سياسي

انتشار «وصیت نامه شهدا» ویژه استان های مازندران و هرمزگان


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: مجموعه «وصیت نامه شهدا» نشر شاهد که با شیوه نامه علمی و معتبر منتشر می شوند، همواره مورد استقبال پژوهشگران، - انتشار وصیت نامه شهدا ویژه استان های مازندران و هرمزگان مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: مجموعه وصیت نامه شهدا نشر شاهد که با شیوه نامه علمی و معتبر منتشر می شوند، همواره مورد استقبال پژوهشگران، هنرمندان و نویسندگان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با اشاره به اینکه یکی از مجلدات تازه نشر شاهد به وصایای شهیدان استان مازندران می پردازد توضیح داد: این کتاب که نخستین جلد از مجموعه وصیت نامه شهدای استان مازندران است، به 111 وصیت نامه شهیدان این استان پرداخته است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از انتشار دفتر دوم وصیت نامه شهدا ویژه استان هرمزگان خبر داد و گفت: در این مجلد، وصیت نامه 160 شهید استان هرمزگان منتشر شده است.

پیش از این، متن و تصویر اصل وصایای 124 شهید استان هرمزگان در قالب دفتر اول وصیت نامه شهدا ویژه استان هرمزگان منتشر شده بود.

نریمانی درباره نحوه گردآوری و انتشار این وصایا توضیح داد: وصیت نامه شهدا که در مجموعه وصیت نامه شهدا نشر شاهد منتشر می شوند، ابتدا از نظر اعتبار اسنادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «وصیت نامه شهدا» ویژه استان های مازندران و هرمزگان

انتشار «وصیت نامه شهدا» ویژه استان های مازندران و هرمزگان