مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-09سياسي

تشیرح جزییات نشست غیرعلنی مجلس /دو تحقیق و تفحص و یک استیضاح به دنبال اظهارات ظریف


نمایندگان به دنبال اظهارات ظریف دو تحقیق و تفحص از مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه و یک استیضاح از وزیر امور خارجه را کلید زدند.

- احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه اظهارات اخیر محمدجواد ظریف که فایل صوتی آن منتشر شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان به دنبال اظهارات وزیر امور خارجه دو تحقیق و تفحص به ترتیب از مرکز مطالعات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه را کلید زدند همچنین استیضاح وزیر امور خارجه در مجلس مطرح شده و کلید خورد ه است.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: در همین رابطه بنا شده این دو تحقیق و تفحص و استیضاح مطرح شده در جلسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد و طبق تصمیم و جمع بندی در آن جلسه عمل شود.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوعات مذاکرات وین مورد بحث قرار گرفتند و نمایندگان بر برداشته شدن یکجای تحریم ها و پرهیز از برداشته شدن تحریم ها به صورت گام به گام تأکید کردند.

وی افزود: همچنین نمایندگان بر این نکته تأکید کرده اند تا زمانی که همه تحریم ها برداشته نشده هیچ مذاکره ای با آمریکا نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشیرح جزییات نشست غیرعلنی مجلس /دو تحقیق و تفحص و یک استیضاح به دنبال اظهارات ظریف

تشیرح جزییات نشست غیرعلنی مجلس /دو تحقیق و تفحص و یک استیضاح به دنبال اظهارات ظریف