مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-09سياسي

گزارش نشست جنگ یمن و حقوق بین الملل مخاصمات مسلحانه


چهارمین پیش نشست همایش بین المللی حقوق بین الملل و مخاصمات مسلحانه در منطقه با عنوان جنگ یمن و حقوق بین الملل مخاصمات مسلحانه برگزار شد.

- ایسنا/قم چهارمین پیش نشست همایش بین المللی حقوق بین الملل و مخاصمات مسلحانه در منطقه با عنوان "جنگ یمن و حقوق بین الملل مخاصمات مسلحانه" برگزار شد.

دکتر محمد حبیبی مجنده در چهارمین پیش نشست همایش بین المللی حقوق بین الملل و مخاصمات مسلحانه در منطقه که به صورت آنلاین با عنوان جنگ یمن و حقوق بین الملل مخاصمات مسلحانه برگزار شد، به مسئله مداخله نظامی ائتلاف به رهبری عربستان در یمن با رویکرد نقد دکترین مداخله با دعوت پرداخت و عنوان کرد: آنچه امروزه در یمن شاهد هستیم، همانگونه که سازمان ملل متحد نیز توصیف کرده است، بدترین فاجعه انسانی حال حاضر جهان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیخ مفید ادامه داد: این فاجعه، کشور کوچک یمن را که حدود 28 میلیون نفر جمعیت دارد و پیش از حمله نظامی ائتلاف عربستان، فقیرترین کشور عربی آن منطقه محسوب می شد را با وضعیتی روبرو کرده که تا کنون حدود 150 هزار نفر در این فاجعه جان خود را از دست داده اند و صدها هزار نفر نیز مجروح و معلول شده اند.

در این فاجعه، میلیون ها نفر از خانه و کاشانه خود آواره شده اند و کلیه ی زیرساخت ها از جمله زیرساخت بهداشت و درمان از بین رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نشست جنگ یمن و حقوق بین الملل مخاصمات مسلحانه

گزارش نشست جنگ یمن و حقوق بین الملل مخاصمات مسلحانه