مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09سياسي

قانون علیه قانون در هلال احمر


در طول دو دولت تدبیر و امید، با انتصابات متعدد و شتابزده مدیریتی (4 مدیر در هشت سال!) این موسسه عمومی، خیریه و عام المنفعه را دستخوش حوادثی ناگوار ساخته است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس - هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در بحران های طبیعی و حوادث مختلف در کشور همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و داشتن مدیریت صالح و بدور از هر نوع حاشیه و نگاه حزبی و جناحی لازمه مدیریت بر این نهاد امدادی است؛ چراکه نگاه کمک و یاری رساندن به همنوعان امری انسانی و فارغ از نگاه سلیقه ای و حزبی است.

سال های سال است که در جمعیت هلال احمر کشورمان اتفاقات عجیب و غریبی به وقوع می پیوندد و این حوادث و بلایای افتاده بر جان و قامت نحیف و خسته بزرگترین سازمان امدادی و بشر دوستانه کشور عزیزمان که خود نیازمند حمایت های همه جانبه همه ارکان حکومتی و مردم است، در طول دو دولت دکتر حسن روحانی با انتصابات متعدد و شتابزده مدیریتی (4 مدیر در هشت سال!) این موسسه عمومی و خیریه و عام المنفعه را دستخوش حوادثی ناگوار ساخته است.

پس از انتصاب رییس جدید این جمعیت در روزهای پایانی سال 1398 که خود معاون حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی بود، انتخابات مجامع شهرستانی، استانی و کشوری در سراسر کشور به استناد مواد 8 و 9 و 10 قانون اساسنامه در بیش از 430 شعبه(شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون علیه قانون در هلال احمر

قانون علیه قانون در هلال احمر