مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09فرهنگي

اسکارلت جوهانسون علیه گلدن گلوب / بازیگران هالیوود به صف غول ها پیوستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، اسکارلت جوهانسون علیه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود وارد عمل شده و از صنعت فیلمسازی خواسته است تا زمانی که اصلاحات اساسی در این انجمن رخ دهد، - به دنبال اعتراض غول های آنلاین اکنون بازیگران به صف مخالفان گلدن گلوب پیوسته اند و اسکارلت جوهانسون با انتشار نامه ای خواستار مقابله صنعت فیلمسازی با این جوایز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، اسکارلت جوهانسون علیه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود وارد عمل شده و از صنعت فیلمسازی خواسته است تا زمانی که اصلاحات اساسی در این انجمن رخ دهد، از همکاری با آن فاصله بگیرد.

این در حالی است که اواخر هفته پیش استودیو آمازون نیز با صدور بیانیه ای به انتقاد از این انجمن پرداخت و با نتفلیکس، تایمز آپ و دیگر منتقدان گلدن گلوب هم صدا و خواستار اصلاحات در این مجموعه شد.

سازمان دهندگان گلدن گلوب که در ماه های اخیر به فساد های مختلف متهم شده، چند روز پیش اعلام کردند برای مقابله با این اتهام ها شمار افراد رنگین پوست خود را افزایش می دهند و در دریافت هدایا و پرداخت دستمزد به اعضا برای کار در کمیته های مختلف مقررات جدید وضع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکارلت جوهانسون علیه گلدن گلوب / بازیگران هالیوود به صف غول ها پیوستند

اسکارلت جوهانسون علیه گلدن گلوب / بازیگران هالیوود به صف غول ها پیوستند