مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-09ورزشي

سلطانی فر: AFC و FIFA برای حل مشکل فوتبال ایران اقدامی نکردند


وزیر ورزش با اشاره به مشکلاتی که فوتبال ایران برای استفاده از منابع ارزی خود در آسیا و جهان دارد، گفت: برای حل مشکل با رییس AFC و FIFA مذاکره داشتیم اما هیچ اقدامی جهت حل آن انجام نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست وبیناری با مدیران کل استانی که با حضور دادستان دیوان محاسبات کشور برگزار شد، ارتباط با مجموعه دیوان محاسبات را مبتنی بر همکاری، همگرایی و هم افزایی دانست و تصریح کرد: مجموعه مدیران این نهاد را ناظرین و مشاوران امین مجموعه وزارت ورزش و جوانان می دانیم و تلاش ما همواره این بوده است که با تعامل منطقی و رعایت قوانین و استفاده از مشورت مدیران این مجموعه، بتوانیم امورمرتبط با وزارت ورزش را منطبق بر مقررات به پیش ببریم.

وزیر ورزش و جوانان دربخش دیگری از سخنانش به نقش ورزش در ایجاد وحدت و غرور ملی در میان آحاد مردم کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه تحریم های ظالمانه و ناعادلانه تاثیرات گسترده خود را بر روی ورزش هم گذاشته بطوریکه بسیاری از مشکلات کنونی ورزش کشورمان و برخی فدراسیون ها ناشی از همین تحریم هاست.

به عنوان مثال فدراسیون فوتبال نتوانسته از منابع ارزی خود در فیفا استفاده کند و تیم های باشگاهی ایران هم نتوانسته اند از میزان پاداشی که به آنها تعلق گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: AFC و FIFA برای حل مشکل فوتبال ایران اقدامی نکردند

سلطانی فر: AFC و FIFA برای حل مشکل فوتبال ایران اقدامی نکردند