مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-09اقتصادي

بیشترین آسیب کرونا به ورزش استان اردبیل بوده است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آسیب های شیوع کرونا به بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: بیشترین آسیب ویروس کرونا به بخش ورزش استان بوده است.

- سجاد انوشیروانی در نشست با فرماندار شهرستان نیر در خصوص بررسی مسائل ورزش این شهرستان گفت: در میان بخش های مختلف، ورزش و گردشگری بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند زیرا این دو بخش با بیشترین تعطیلی مواجه بوده اند.

وی بیان کرد: باشگاه داران از زمان شیوع این ویروس به دلیل تعطیلی، متحمل خسارات مالی زیادی شده اند که حتی تسهیلات بانکی ارائه شده نیز پاسخگوی آسیب های وارده نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: این اداره کل تمایلی به تعطیلی باشگاه های ورزشی ندارد اما برای حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان و حتی باشگاه داران مجبور به این کار است و از فعالان در این عرصه نیز تقاضا می شود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند و در غیر این صورت بر اساس قانون و مقررات با آنها رفتار خواهد شد.

انوشیروانی طولانی شدن پروژه های عمرانی ورزشی و کمبود بودجه را معضل شدید ورزش استان اعلام کرد و افزود: برای جبران کمبودها علاوه بر استفاده از تمام فرصت ها، باید ظرفیت های جدید ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین آسیب کرونا به ورزش استان اردبیل بوده است

بیشترین آسیب کرونا به ورزش استان اردبیل بوده است