مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-09ورزشي

تیم تیراندازی با کمان استان در لیگ کشوری شرکت می کند


رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: کمانداران استان اردبیل خود را برای شرکت در لیگ تیراندازی با کمان کشور آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهنام کمالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به شرکت تیم تیراندازی با کمان استان در لیگ کشوری اظهار کرد: کمانداران استان با آغاز تمرینات 70 متر، خود را برای شرکت در لیگ تیراندازی با کمان کشور آماده می کنند.

وی شیوع ویروس کرونا را از عوامل تعطیلی بسیاری از رشته های ورزشی دانست و افزود: تمرینات داخل سالن کمانداران فعلا تعطیل است ولی توانسته ایم شرایط تمرین در فضای باز و آزاد را برای کمانداران فراهم کنیم.

رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل بیان کرد: تعدادی از برنامه های هیات تیراندازی با کمان استان به جهت محدودیت های کرونایی تعطیل هستند که به دنبال بهبود شرایط کرونایی اقدام به برگزاری برخی از دوره ها و کلاس ها خواهیم کرد.

کمالی گفت: تمام تلاش خود را برای استعدادیابی و توسعه این ورزش مهم به کار گرفته ایم و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد کسب مقام های ملی و بین المللی توسط اعضای رشته تیراندازی با کمان استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم تیراندازی با کمان استان در لیگ کشوری شرکت می کند

تیم تیراندازی با کمان استان در لیگ کشوری شرکت می کند