مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-09اقتصادي

چند نرخی بودن قیمت شکر در مازندران؟


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران چند نرخی بودن قیمت شکر در این استان را تکذیب کرد.

- حسین اصغرزاده در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به علت چند نرخی شدن شکر اظهار کرد: قیمت شکر در کل کشور 2 نرخی اعلام شده است و چند نرخی نیست .

وی با اشاره به اینکه شکر بیشتر در بخش های صنعتی و خانگی مصرف می شود، تصریح کرد: شکر در بخش صنعت برای تولید کیک، شیرینی، بستنی و غیره بوده و واحدهای صنفی نیز مصرف کننده شکر هستند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: قیمت شکر در مصرف خانوار، صنف و صنعت با هم متفاوت بوده و دو نرخی بودن مختص استان نیست بلکه مصوب کل کشور است.

اصغرزاده ادامه داد: دو نرخی شدن قیمت شکر برای دو بخش مصرف خانوارها و واحدهای صنفی و صنعتی، مطابق مصوبه تنظیم بازار کشور تعیین و اجرایی شده است.

وی افزود: قیمت شکر از درب واحد تولیدی برابر با 6650 تومان بوده و این مبلغ برای هر کیلوگرم مصرف خانوار 8700 تومان تعیین شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: همچنین قیمت برای صنف و صنعت در درب کارخانه های تولیدی کشور کیلویی 11 هزار و 500 تومان تعیین شده که این نرخ مصوب ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نرخی بودن قیمت شکر در مازندران؟

چند نرخی بودن قیمت شکر در مازندران؟