مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-09سياسي

مشارکت در انتخابات جلوه ای از مردم ساری دینی ملت ایران است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، مشارکت حداکثری در انتخابات را جلوه ای از مردم سالاری دینی ملت بزرگ ایران اسلامی بیان کرد.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، جمهوری اسلامی را اولین نظام مردم سالاری دینی در جهان دانست و گفت: اندیشه مردم سالاری و حق مشارکت عموم ملت بزرگ ایران در امور کشور از دغدغه های مهم امامین انقلاب است و مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوه مردم سالاری دینی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات پیش رو در کشور، اظهار داشت: یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در اداره امور کشور با برگزاری انتخابات است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اندیشه مردم سالاری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور با برگزاری انتخابات یکی از مهم ترین دغدغه های امام خمینی (ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) است، افزود: انتخابات یکی از مهم ترین ابزار برای تحکیم پایه های اقتدار، امنیت و عزت ملی است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح می تواند مشکل گشای بسیاری از معضلات امروز جامعه اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات جلوه ای از مردم ساری دینی ملت ایران است

مشارکت در انتخابات جلوه ای از مردم ساری دینی ملت ایران است