مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-09اقتصادي

هیچ واحد تولیدی در یزد به دلیل کرونا از چرخه فعالیت خارج نشد


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این که شیوع کرونا باعث خسارت به واحدهای تولیدی شده است، گفت: هیچ واحد تولیدی به دلیل کرونا از چرخه فعالیت خارج نشده است.

- سیدعلی اکبر کلانتر در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که تولید بیش از پیش برای رونق به حمایت نیاز دارد اظهار کرد: تولید فقط در حوزه صنعت و معدن نیست و بخش های دیگر را شامل می شوند که چرخه تولید را تکمیل می کند.

وی با اشاره به این که کرونا بر حوزه های مختلف اقتصاد در کشور و استان تأثیر گذاشته است، افزود: صنعت حمل و نقل، هتل ها، رستوران ها و گردشگاه ها دچار ورشکستگی هستند که این فعالیت ها تاثیرگذاری خود را در بخش تولید نیز نشان داده و آسیب های جدی را شاهد بودیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به شرایط سخت واحدهای تولیدی در تامین هزینه ها و حفظ اشتغال تصریح کرد: خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مسائل و مشکلات آنها در بخش های مختلف باید با جدیت و سرعت بیشتری دنبال شود.

کلانتر با بیان این که ویروس کرونا از یک سو بسیاری از فعالیت های اقتصادی و معیشتی را به مخاطره انداخت اما از سوی دیگر برخی فعالان اقتصادی و شرکت ها این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و ظرفیت تولید خود را افزایش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی در یزد به دلیل کرونا از چرخه فعالیت خارج نشد

هیچ واحد تولیدی در یزد به دلیل کرونا از چرخه فعالیت خارج نشد