مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-09سياسي

تذکر مسجد جامعی به نحوه بازپیرایی میدان امام خمینی (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح یکشنبه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، گفت: باز پیرایی و بازسازی میدان و خیابان امام خمینی (ره) اقدام مطلوبی است اما این میدان قاجاری است و الگوی فعلی در حال اجرا در این میدان که الگوی پهلوی است، - تذکر مسجد جامعی به نحوه بازپیرایی میدان امام خمینی (ره) عضو شورای اسلامی شهر تهران، نسبت به سبک تاریخی باز پیرایی میدان امام خمینی (ره) انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح یکشنبه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، گفت: باز پیرایی و بازسازی میدان و خیابان امام خمینی (ره) اقدام مطلوبی است اما این میدان قاجاری است و الگوی فعلی در حال اجرا در این میدان که الگوی پهلوی است، مناسب آن نیست.

عضو شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر تیتر روزنامه ها نیز این را نشان می دهد و تبدیل این میدان به فضای عمومی با سبکی نظامی و خشک مطلوب نیست.

وی عنوان کرد: نوع این خیابان باید بیانگر سابقه تاریخی خود باشد و فضای عمومی آن به همراه فضای سبز به دور از سبک نظامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر مسجد جامعی به نحوه بازپیرایی میدان امام خمینی (ره)

تذکر مسجد جامعی به نحوه بازپیرایی میدان امام خمینی (ره)