مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-09سياسي

حذف موازی کاری آماری/ آمار محرمانه را تعیین تکلیف کنید


رییس مرکز آمار ایران با اعلام حذف موازی کاری آماری از دستگاه ها خواست تا همکاری خود را جهت تبادل داده و رشد کیفیت آمار افزایش دهند، در این رابطه جریان تعیین تکلیف آمار محرمانه و ضرورت کد یونیک کسب و کار مورد تاکید قرار دارد.

- جواد حسین زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح مصوبات اخیر جلسه شورای عالی آمار و اهمیت آن به بیان چالش های پیش روی آمارگیری در کشور پرداخت.

5 مصوبه مهم شورای عالی آمار رییس مرکز آمار ایران گفت که در شصتمین جلسه شورای عالی آمار و طی پیگیری های صورت گرفته آیین نامه تشکیل شورای راهبردی پژوهش و آموزش نظام آماری کشور، اولین فهرست آمارهای رسمی ایران، آیین نامه کیفیت آمارهای رسمی ایران، سامانه جامع آماری و اطلاعات آبادی های کشور و همچنین طرح آمار حوادث شغلی به پیشنهاد وزارت کار مصوب شده است.

وی در رابطه با این مصوبات به اهمیت تصویب اولین فهرست آمارهای رسمی ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به ماده 10 احکام دائمی برنامه توسعه، باید مرکز آمار با همکاری دستگاه های اجرایی نسبت به یکپارچه سازی و ساماندهی آمارهای رسمی اقدام می کرد که در این رابطه، یکی از مهم ترین اقداماتی که در کشورهای دنیا وجود دارد، تهیه فهرستی است که آمارهای رسمی در آن مشخص باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف موازی کاری آماری/ آمار محرمانه را تعیین تکلیف کنید

حذف موازی کاری آماری/ آمار محرمانه را تعیین تکلیف کنید