مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-09دانش

امکان برگزاری پیش از موعد آزمون های پایان ترم پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در پایان ترم و در صورت هماهنگی کامل با دانشجویان، امکان برگزاری پیش از موعد وجود دارد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در پایان ترم و در صورت هماهنگی کامل با دانشجویان، امکان برگزاری پیش از موعد وجود دارد.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تغییر تاریخ امتحانات الکترونیکی پایان ترم دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: امتحانات الکترونیکی پایان ترم نیم سال 1400 - 1399 بدون تغییر در ترتیب برگزاری آن ها، در بازه زمانی اول تا 26 خردادماه برگزار می شود.

وی در رابطه با امکان برگزاری پیش از موعد آزمون ها با هماهنگی و رضایت دانشجویان، افزود: اساتید می توانند برای کاهش بار ترافیکی در صورت هماهنگی و اطلاع رسانی کامل با دانشجویان، آزمون ها را در نوبت ها و زمان های هماهنگ شده دیگر، پیش از تاریخ آزمون برگزار کنند.

این مسئول تصریح کرد: شرایط آزمون دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیم سال جاری نیز همانند ترم های گذشته در نهایت دقت، سلامت، نظم و آرامش برگزار خواهد شد و در این خصوص تمهیداتی در قالب دستورالعمل به استان ها در حال ارسال است.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با عنوان اینکه آزمون ها صرفاً باید از منابع درسی مصوب اعلام شده دانشگاه باشد، خاطرنشان کرد: استفاده از سایر شیوه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری پیش از موعد آزمون های پایان ترم پیام نور

امکان برگزاری پیش از موعد آزمون های پایان ترم پیام نور