مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-09سياسي

مدیر نشر دارالحدیث: در ابتدای راه نمایشگاه مجازی کتاب هستیم


هنوز در ابتدای راه هستیم و باید برای تقویت نمایشگاه مجازی توسط ناشران و دست اندرکاران تلاش کنیم، اما می توان نمایشگاه مجازی را در طول سال برگزار کرد.

- محمدتقی سبحانی نیا مدیرعامل انتشارات دارالحدیث در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، درخصوص حضور برخی ناشران در نمایشگاه مجازی قرآن کریم اظهار داشت: طبیعتاً هر چقدر فضای آشنایی مردم به ویژه قشر علاقه مند به منابع قرآنی را بیشتر فراهم کنیم و همچنین زمینه دسترسی آن ها را بیشتر ایجاد کنیم، به نشر معارف قرآنی و معارف حدیث کمک کرده ایم که ارزشمند است.

وی با اشاره به این که باید بستر دسترسی مردم به منابع حاوی معارف قرآنی و حدیث را فراهم کنیم، تأکید کرد: امیدوارم راهکاری که برای عرضه کتاب در نظر گرفته شده مورد توجه مردم قرار گیرد و مردم هم از فرصت ایجاد شده استفاده لازم را ببرند و به منابع مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

مدیرعامل انتشارات دارالحدیث با بیان اینکه خوشبختانه شیوع بیماری کرونا فرصتی را ایجاد کرد تا ناشران با فضای مجازی و فروش مجازی بیشتر آشنا شوند و همین فرصت ان شاالله زمینه این را فراهم کند که بعد از اتمام بیماری کووید 19 همچنان مردم با فضای مجازی آشنا باشند، توضیح داد: احتمالاً در آینده از طریق همین مسیر مردم کتاب مورد نظر خود را بشناسند و تهیه کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر نشر دارالحدیث: در ابتدای راه نمایشگاه مجازی کتاب هستیم

مدیر نشر دارالحدیث: در ابتدای راه نمایشگاه مجازی کتاب هستیم