مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-09سياسي

پیشنهاد اصلاح شرایط بازنشستگی رد شد


پیشنهاد اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه بدون در نظرگرفتن سن بیمه شدگان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی رد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سن بازنشستگی همیشه از مسائل مهم سازمان های بیمه گر است زیرا پایداری این سازمان ها منوط به حفظ تعادل منابع و مصارف خود هستند.

با کوچک ترین تغییرات آینده آنها دچار چالش می شود.

پیشنهادی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه بدون در نظر گرفتن سن بیمه شدگان مطرح شد و بلافاصله تیم سازمان تأمین اجتماعی و در رأس آنها مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون حاضر شدند و پس از بحث و تبادل نظر در مورد آن و ارائه نقطه نظرات کارشناسی و دفاع از منافع بیمه شدگان به ویژه توسط مدیرعامل این سازمان کلیات طرح توسط کمیسیون مربوطه رد شد.

محمد ابراهیم جواهری معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی، در پاسخ به این سوال که طرح این پیشنهاد از سوی نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر چه اساس بود، گفت: مطابق با تبصره ماده 76 قانون تأمین اجتماعی کسانی که 30 سال تمام کار کرده و در هر مورد حق بیمه مدت مزبور را به سازمان پرداخته باشند در صورتی که سن مردان 50 سال و سن زنان 45 سال تمام باشد می توانند تقاضای مستمری بازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اصلاح شرایط بازنشستگی رد شد

پیشنهاد اصلاح شرایط بازنشستگی رد شد