مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-09سياسي

تمسک غیرگزینشی به تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تنها راه سعادت و نجات


عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه تمسک غیرگزینشی به تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تنها راه سعادت و نجات خواهد بود، گفت: توجه به سیره امام علی(ع) بدون غرض ورزی های فردی، - تمسک غیرگزینشی به تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تنها راه سعادت و نجات ایسنا/قم عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه تمسک غیرگزینشی به تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تنها راه سعادت و نجات خواهد بود، گفت: توجه به سیره امام علی(ع) بدون غرض ورزی های فردی، حزبی و جزم اندیشانه، نقش اساسی در رفع چالش های امت اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حامد قرائتی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت وگو با خبرنگاران به طرح نکاتی پیرامون شرایط سیاسی- اجتماعی دوران زندگی امام علی(ع) پرداخت.

وی اظهارکرد: زندگانی امام علی(ع) از رحلت رسول خدا(ص) از جهات متعددی دارای اهمیت است چه اینکه جامعه علیرغم صلاحیت و تصریح رسول خدا(ص) مبنی بر تصدی خلافت بلافصل امام علی(ع) به دلایل متعددی که نمی توان آن را محدود به خواست چند نفر دانست، از نعمت هدایت و خلافت امام علی(ع) محروم ماند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ابراز کرد: محدود ماندن نگاه پژوهشگران به رویدادهای تاسف بار این دوره باعث شده است که نقش سازنده حضرت در هدایت و تعالی جامعه آنچنان که شایسته است مورد توجه قرار نگیرد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمسک غیرگزینشی به تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تنها راه سعادت و نجات

تمسک غیرگزینشی به تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تنها راه سعادت و نجات