مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-09اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی دفن بهداشتی زباله در بابل


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مازندران با اشاره به افتتاح اولین سلول دفن بهداشتی، زباله در بابل گفت: افتتاح سلول دفن بهداشتی در این شهرستان از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دیار سرسبز مازندران از سویی به دریا و از سویی به جنگل منتهی می شود که با توجه به وضعیت ساماندهی زباله در هر گوشه از این طبیعت سرسبز با مخاطرات و معضلاتی همراه است.

در استان مازندران چندین دهه است که مشکل مدیریت پسماند وجود دارد، به طوری که از 28 سایت دفن زباله هنوز در یکی از آنها دفن بهداشتی صورت نمی گیرد و شیرابه ها جنگل، آب و خاک را از بین برده است.

در راستای حل مشکلات زباله اقدامات مختلفی از سویی مسؤولان صورت گرفته که استان مازندران به 9 منطقه تقسیم شده و این تقسیم بندی هم مبتنی بر راه حل های اندیشیده شده برای حل معضل است؛ از احداث کارخانه زباله سوز، کارخانه پسماند، راه اندازی سیستم تصفیه شیرابه زباله و اکنون هم سلول دفن بهداشتی زباله خبرخوبی بوده که باتوجه به شرایط بحرانی زباله دریچه امیدی را به روی مردم گشوده است.

پروژه  سلول دفن بهداشتی زباله در شهرستان قائمشهر گام مهمی بوده که در راستای رفع چالش چگونگی دفن بهداشتی زباله برداشته شده و در شهرستان بابل نیز این پیشرفت از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی دفن بهداشتی زباله در بابل

پیشرفت 90 درصدی دفن بهداشتی زباله در بابل