مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-09ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در قم


اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان ایران با حضور کشتی گیران 10 وزن از استان های مختلف به میزبانی قم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از امروز تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی هیات کشتی قم برگزار می شود و ملی پوشان در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.

خانه کشتی سپهبد شهید سلمانی در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم از روزها قبل با تمهیدات ضد کرونایی آماده میزبانی از تمرینات ملی پوشان جوان و آینده دار کشتی فرنگی ایران شده است، تیمی که سرمربیگری آن را چهره شاخص کشتی قم یعنی روح الله میکاییلی بر عهده دارد.

در کنار روح الله میکاییلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران، مربیان این تیم سیامک قیطاسی از خوزستان، پیمان مرادی از تهران، صابر میرزاده از مازندران و دو مربی دیگر از استان های اردبیل و اصفهان هستند، ضمن اینکه مربی بدنساز این تیم فواد سیدرحمانی از کردستان است و حامد ظرافتی به عنوان پزشک تغذیه و محسن پاپی به عنوان ماساژور این تیم را همراهی می کنند.

نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: وزن 55 کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی (فارس)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در قم

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در قم