مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-09اقتصادي

نانو پوشش هایی که با ضمانت 20 ساله روی شیرآلات و سرامیک نشانده می شوند


یکی از شرکت های فناور انواع دستگاه پوشش دهی نانویی روی سطوح شیرآلات، سرامیک و لوازم خانگی تولید کرده که علاوه بر ضدخش بودن، ماندگاری بالایی دارد.

- یکی از شرکت های فناور انواع دستگاه پوشش دهی نانویی روی سطوح شیرآلات، سرامیک و لوازم خانگی تولید کرده که علاوه بر ضدخش بودن، ماندگاری بالایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناور حوزه نانو که از سال 1388 کار خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های لایه نشانی و تجهیزات پیشرفته تحت خلأ آغاز کرده است، در حال حاضر تجهیزاتی نظیر دستگاه لایه نشانی تبخیر فیزیکی با استفاده از قوس کاتدی، دستگاه لایه نشانی تبخیر فیزیکی با استفاده از پرتو الکترونی، دستگاه اسپارک پلاسما زینترینگ، دستگاه لایه نشانی چند منظوره در خلا، دستگاه پرس داغ در خلا و کوره دما بالا – خلا بالا را تولید و به بازار عرضه می کند.

دستگاه لایه نشانی در خلا این شرکت قابلیت پوشش دهی انواع سطوح فلزی، شیرآلات، لوازم خانگی و سرامیکی را دارد.

دستگاه لایه نشانی چند منظوره با فناوری مگنترون اسپاترینگ امکان تبخیر طیف وسیعی از مواد و لایه نشانی بر روی انواع زیرلایه با جنس های متفاوت را امکان پذیر می کند.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که نصب انواع دیگر چشمه های تبخیر، ملحقات و ادوات پیشرفته لایه نشانی در آن به سهولت قابل انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانو پوشش هایی که با ضمانت 20 ساله روی شیرآلات و سرامیک نشانده می شوند

نانو پوشش هایی که با ضمانت 20 ساله روی شیرآلات و سرامیک نشانده می شوند